اقدام پژوهی چگونه با دانش آموزانم انگیزه تلاش را در کلاس ریاضی پیدا کردیم -فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات چهل صفحه
در روز اول مدرسه، طی سه زنگ، در هر سه کلاس دوم حضور پیدا کردم.در هر کلاس، طبق روال ، بعد از سلام واحوال پرسی ، معارفه و حضور و غیاب معمول ،با صحبت از سر فصل های کتاب درسی ،موضوعـاتی که در کتاب ریاضی دوم راهنمـائی یاد می گیریم را،برای بچه ها تشریح کردم و آنها را با پیش نیـاز های این مبـاحث و نـیز با کاربرد آنها در سـال های بعد آشنـا نمودم. در خلال صحبت، از انضبـاط کلاس و چگونگی تلاش آنهـا برای کسب نمره مستـمر و موفقیت بیشترشان در سال تحصیلی نیز، نکاتی را یاد آور شدم. اما، آنچه در هر سه کلاس به طور آزار دهنده ای، غیر قابل انکار بود ؛ بی میلی دانش آموزان از حضـور در کلاس بود .بی حوصلگی بچه ها ،رشته کلام را از من می ربود؛نگاه های مکرر آنها به ساعت های مچی شان، خمیازه کشیدن های پی در پی اکثرشان و.... همه گویای آن بود که حضور مرا در کلاس نمی خواهند. برخی اصلاً مرا به «هیچ» هم نمی دیدند.
[1] صندلی در آراستگی کلاس هنگام کار گروهی بسیار مفید است(نظر اقدام پژوهش).
فهرست مطالب
توصیف وضع موجود
جمع آوری شواهد 1
شناسائی مشکل وعلل آن
راه حل های پیشنهادی
اجرای راه حل های پیشنهادی
گردآوری شواهد 2
نتایج بدست آمده از این آزمون به شرح زیر است:
نتایج امتحان پایانی به شرح زیر است:
تجزیه وتحلیل نتایج بدست آمده (ارزیابی )
اعتباریابی در آمار بدست آمده
در بررسی تعداد تجدیدی ها به تفکیک کلاس و آزمون داریم:
اعتبار یابی با بررسی روند عملکردی دانش آموزان
نتیجه گیری
منابع ومآخـذ
فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.
توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.