اقدام پژوهی چگونه می توانم لکنت زبان دانش آموزم را بر طرف نمایم- فایل بصورت ورد (word ) و قابل ویرایش - تعداد صفحات پانزده صفحه

چکیده طرح:

هدف:

هدف از این پژوهش این بودکه چگونه میتوانم لکنت زبان دانش­آموزم را بر طرف نمایم.

آزمودنی:

در این پژوهش بر روی یکی از دانش­آموزان دختر که لکنت زبان شدیدی داشت ودر پایه پنجم دبستان شهبازی سال تحصیلی 90-91 تحصیل می­کرد پژوهش کردم.

روش تحقیق:

از طریق مباحثه و مشاوره و روان درمانی با مشکل بهتر آشنا شدم ودر جهت رفع آن کوشش کردم.

یافته­ها:

با شناسایی دانش­آموزم مشکل او را بیشتر استرس و اضطراب مأیوس بودن از این که هیچ وقت نمی­توانم درست صحبت کنم دیدم.

نتایج:

با صحبت و آشنا شدن با روحیه این دانش­آموز بیشتر خودم را به او نزدیک کردم که لااقل در مورد من کمتر دچار استرس شود و موفق هم شدم که نظر او را به خودم جلب کنم و طبق گفته­های خود او اولین معلمی بودم که شانس نزدیک شدن به او را داشتم و باعث شده بودم که احساس خوبی در او پیدا شود.«همان جلب توجه»

فهرست مطالب

چکیده

هدف:

آزمودنی:

روش تحقیق:

یافته­ها:

نتایج:

کلید واژه:

مقدمه:

توصیف وضعیت موجود:

گردآوری اطلاعات و شواهد1:

تجزیه و تحلیل داده­ها:

اجرای راه حل:

انتخاب راه حل:

روش زبانی یا بیانی یا تلفظی:

روش روانی- درمانی:

تنش­زدایی و آرامش روانی:

گردآوری شواهد2:

نتیجه­گیری و تصمیم نهایی:

منابع :

فرمت فایل : word ( قابل ویرایش ) میباشد.

توجه : این فایل با بهترین کیفیت قابل پرینت میباشد.